20 d'abril de 2023 | 19:00 - 20:00

Presentació de llibre: Osona desapareguda de Cristina Masramon i Martín

La Biblioteca Pilarin Bayés de Vic us convida a la presentació del llibre Osona desapareguda de Cristina Masramon i Martín, un recull de gairebé 400 imatges on es mostra part del ric patrimoni històric, humà i natural de la comarca d’Osona i els seus diferents territoris: el Lluçanès, la Vall del Ges-Bisaura, la Plana de Vic, el Voltreganès, les Guilleries-Montseny i el Collsacabra.

Amb la presència de l’autora, Cristina Masramon i Martín i la participació d’Anna Alemany (regidora de l’Ajuntament de Vic), Mila Martínez (regidora  de l’Ajuntament de Vilanova de Sau), Carles Banús (exalcalde de Tavèrnoles), Anna Franquesa (exalcaldessa de Santa Eugènia de Berga) i Emili Benito (exalcalde de Sant Bartomeu).

Per saber-ne més:

Dia: Dijous, 20 d’abril de 2023