4 de novembre de 2022 | 19:00 - 20:00

PRESENTACIÓ DE LLIBRE: Llàgrimes eixutes de Joan Roca

La Biblioteca Pilarin Bayés de Vic us convida a la presentació del llibre Llàgrimes eixutes de l’autor vigatà Joan Roca i Casals (Vic, 1955 –  ).

Durant la seva vida laboral, l’autor vigatà ha exercit de professor de català i literatura catalana a l’escola Vedruna de Tona, una tasca que ha compaginat amb l’escriptura i ha obtingut diversos premis literatura. És autor de diversos llibres, entre els quals novel·les, relats curts, obres de teatre i contes i novel·les infantils. Després de la seva jubilació, ja es pot dedicar exclusivament a escriure i Llàgrimes eixutes és el segon llibre que publica en aquesta nova etapa.

Presentació a càrrec de l’autor, Joan Roma i d’Adelina Ruiz, presidenta de SOS Bebés Robados Catalunya; Anna Páez, secretària de SOS Bebés Robados Catalunya i Juli Roma, advocat. Amb la participació de Pep Simon, actor i director teatral.