7 febrer | 18:30 - 19:30

Presentació de llibre: Lideratges valents de Xavier López

La Biblioteca Pilarin Bayés de Vic us convida a la presentació del llibre:

Lideratges valents de Xavier López

El lideratge educatiu és un dels que més impacte tenen en la societat. Contempla la responsabilitat de liderar equips professionals que facilitin els aprenentatges en entorns educatius d’infants, adolescents i joves perquè acabin dirigint la seva vida i els seus projectes futurs amb èxit. En definitiva, les persones que contribuiran a canviar el món. L’escola educa líders.

Des de la comunicació, el món teatral, la ciència, el voluntariat o l’esport, Lideratges valents és un recull d’experiències i d’idees de líders diferents que l’autor admira i que alhora poden ser referents per a tothom.”

Sinopsi del llibre

L’autor Xavier López conversarà amb Pilarin Bayés, Laura Alegre, Sílvia Rodríguez i Pau Gaitán i comptarà amb la participació de Filo Presseguer i Francesc Giménez.

Per saber-ne més:

Dia: Dimecres, 7 de febrer de 2024