27 de gener de 2023 | 19:00 - 20:00

Presentació de llibre: La dona del peu descalç

La Biblioteca Pilarin Bayés de Vic us convida a la presentació del llibre La dona del peu descalç de Gerard Canals i Puigvendrelló.

La dona del peu descalç és una novel·la que ens narra la història d’una dona valenta que accepta el repte d’endinsar-se a la salvatgia de les muntanyes, enfrontant-se a les seves llums i ombres, per tenir el que més desitja. És així com antigues creences, velles supersticions i oblidats rituals de la rica rondallística pirinenca s’entortolliguen al llarg del llibre entre realitat i mite, entre la prosa i la poesia, donant lloc a un viatge apassionant per aconseguir acomplir el més gran dels somnis.

Cada capítol del llibre, introduït per un poema, és una etapa del viatge i conté un element d’aquesta mitologia del Pirineu.

Gerard Canals i Puigvendrelló, autor d’aquesta obra premiada amb el Premi Armand Quintana de novel·la als XLII Premis Literaris de Calldetenes, ens descobrirà el treball d’investigació de la mitologia, folklore i llegendes del Pirineu occità que hi ha darrera d’aquesta novel·la.

La presentació anirà a càrrec de Pilar Vila de la llibreria Mater de Vic i comptarà amb la presència de l’autor.

Dia: Divendres, 27 de gener de 2023

Hora: 19:00 h.

Lloc: Sala d’actes U d’Octubre. Biblioteca Pilarin Bayés de Vic.