1 juny | 11:30 - 12:30

Presentació de llibre: Joan Salvat-Papasseit. Petits poemes de Pep Molist i Christian Inaraja

Amb motiu de la commemoració de l’Any Salvat-Papasseit a Osona, Biblioteca Pilarin Bayés de Vic us convida a la presentació del poemari:

Joan Salvat-Papasseit. Petits poemes de Pep Molist i il·lustrat per Christian Inaraja

«Poemari il·lustrat del poeta Joan Salvat-Papasseit, que commemora el centenari de la seva mort.

Aquest llibre és una invitació a recórrer breument la vida del poeta Joan Salvat-Papasseit (1894-1924), a través dels seus poemes més emblemàtics i amb les il·lustracions de Christian Inaraja. Pep Molist ens escriu els passatges de la seva vida i en selecciona els poemes.»

Amb la presència de Pep Molist i Christian Inaraja.

La presentació d’aquest poemari s’emmarca en els actes organitzats a la comarca d’Osona per commemorar el centenari de la mort de Joan Salvat-Papasseit.

Podeu consultar-los a: Commemoració Any Salvat-Papasseit a Osona

Dia: Dissabte, 1 de juny de 2024