19 abril | 19:00 - 20:00

Presentació de llibre: Glòries vigatanes de Carles Costa i Muntadas

Biblioteca Pilarin Bayés de Vic us convida a la presentació del llibre:

Glòries vigatanes. 18 biografies de persones històriques (XIV-XX) nascudes a Vic, acompanyades de pinzellades històriques de la ciutat de Carles Costa i Muntadas

«Saps que existeix un poble al Canadà que el seu nom és en honor a un vigatà? Saps que la persona que va obtenir més vots en les primeres eleccions al Parlament de Catalunya fou un vigatà? Que fou president del Parlament i hauria pogut ser el primer dirigent del país? Saps que hi ha una nissaga de vigatans que van ostentar el càrrec de president de la Generalitat? Saps que el primer arquebisbe de Califòrnia nasqué a Vic? Saps que hi va haver un cràter a la Lluna dedicat a un compatrici? Saps que el destí de la monarquia espanyola va estar a les mans d’una persona nada a Vic? Saps que hi ha un gènere de plantes dedicat a un vigatà?…»

Presentació a càrrec de l’autor Carles Costa i Muntadas.

Més info:

Dia: Divendres, 19 d’abril de 2024