28 febrer | 18:30 - 20:00

Presentació de llibre: Relatos desde mi locura de Rosa Maria Rubio Gutiérrez

La Biblioteca Pilarin Bayés de Vic us convida a la presentació del llibre:

Relatos desde mi locura o el sabor de estar viva de Rosa Maria Rubio Gutiérrez

Relatos desde mi locura o el sabor de estar viva és una recopilació de quaranta-tres relats de ficció basats en casos reals, a vegades, encara que altres són imaginats. Gairebé tots tenen com a fil conductor la recerca del benestar emocional de les protagonistes que han transitat per estats de patiment psíquic.

Un malestar emocional que aposta per acceptar la bogeria com una forma d’estar en un món imperfecte on no s’encaixa al cent per cent. Els relats expliquen emocions des de la sensibilitat dels seus protagonistes, que mostren la seva ànima nua en espais de fragilitat.

A la majoria dels relats, les protagonistes corren darrera del seu destí, oblidant que es esgotador, descobrint que a vegades s’ha de parar i deixar que el destí t’atrapi, acceptar que el seny no sempre et porta a bon port. La part emocional adquireix el valor de catapultar-te a l’autocura, a la recuperació de forces i a l’autoacceptació per a que finalment també els altres t’acceptin amb tota la teva dimensió.

L’autora combina la veu de la primera persona, en algunes ocasions, amb la de la narradora omniscient. Ens mostra petites realitats emocionals que estan per damunt de la raó i del món ordenat i perfecte que ens han venut com a únic camí.

Viure i degustar la vida té molt de bogeria.”

Sinopsi del llibre

Presentació a càrrec de l’autora, Rosa M. Rubio i d’Ivette Griera, terapeuta d’Osonament.

Per saber-ne més:

Dia: Dimecres, 28 de febrer de 2024