9 de novembre de 2023 | 18:00 - 20:00

Presentació de llibre: Falcon & Firkin. Si no fos per tu

La Biblioteca Pilarin Bayés de Vic us convida a la presentació del llibre:

Falcon & Firkin. Si no fos per tu. Seixanta cançons i els meus records de Jordi López i Cayuelas.

Falcon & Firkin és un grup musical de Manresa de pop-rock en català creat el 2007 amb 10 discos editats fins al moment, el darrer titulat CANÇONS NUES, publicat el Febrer del 2023. Coincidint amb el llançament del 10è disc, han publicat al març de 2023 el llibre “SI NO FOS PER TU – Seixanta Cançons i els meus records”, amb anècdotes, biografia, historia del grup, totes les lletres de la nostra discografia i un ampli reportatge fotogràfic amb un recull amb les imatges més emblemàtiques de concerts, assajos, etc.
Aquest llibre és un recull de les seixanta cançons editades per Jordi López Cayuelas en el seu projecte musical, Falcon & Firkin. S’inclouen també anècdotes, la història del grup, fotos promocionals, àlbums i singles…”

La presentació del llibre inclourà un concert acústic.

Dia: Dijous, 9 de novembre de 2023

Lloc: Espai Lab Ausa (Planta -1). Biblioteca Pilarin Bayés de Vic