13 març | 18:30 - 19:30

Presentació de llibre: El meu encontre amb el Parkinson de Lou Hevly

La Biblioteca Pilarin Bayés de Vic us convida a la presentació del llibre:

El meu encontre amb el Parkinson de Lou Hevly

“Assabentar-se definitivament que pateixes una malaltia degenerativa sense cura representa un punt d’inflexió en la vida. Però, com explica l’autor, hi ha molts camins per fer front als seus símptomes. Aquest llibre representa una introspecció valenta i sincera en un territori desconegut, escrit des de la generositat i la valentia.”

Sinopsi del llibre

Lou Hevly (Seattle, 1949 –  ) viu a Manresa des de l’any 1981. És músic, un important lingüista que ha escrit una desena de publicacions dedicades a la gramàtica i l’estudi comparatiu de l’anglès i el català i d’un portal digital per a l’aprenentatge de la llengua anglesa.

Amb El meu encontre amb el Parkinson aborda la seva experiència amb la malaltia, amb rigor i sentit de l’humor. L’any 2015 li van diagnosticar Parkinson i, amb la voluntat de donar a conèixer aquesta malaltia degenerativa va escriure un llibre que també incorpora veus tan reconegudes en el camp de la medicina i la filosofia com el Dr. Valentí Fuster (preàmbul), la Dra. Victòria Camps (pròleg) i el Dr. Jaume Kulisevsky (Introducció).

Presentació a càrrec de Júlia Saura (neuròloga) i Assumpta Junyent (psicòloga)

Per saber-ne més:

Dia: Dimecres, 13 de març de 2024