3 de desembre de 2022 | 17:00 - 18:00

Presentació de llibre: D’àngels i vides d’Imma Oms Roma

La Biblioteca Pilarin Bayés de Vic us convida a la presentació del llibre D’àngels i vides de l’escriptora osonenca Imma Oms Roma.

Es tracta de la segona novel·la d’aquesta escriptora nascuda a Sant Hipòlit de Voltregà que es va iniciar en el món de la literatura després de fer un curs d’escriptura creativa i començar a escriure contes i relats curts.

SINOPSI

La Rosa, una dona decebuda, cansada de donar-se als altres, de repartir molt amor i de rebre’n ben poc, a les portes de la tercera edat decideix fer un canvi radical a la seva vida. És per això, que junt amb el seu caràcter optimista i lluitador d’una vegada per totes deixarà enrere els fantasmes que tant la van fer patir en el passat, i per aquesta raó es traslladarà a viure l’última etapa de la seva vida, al barri que la va veure néixer, créixer i enamorar-se. El lloc on va ser realment feliç.

Mentre desfila la història van sortint uns personatges claus, la Montse, la Maria, la Juani, la Josefina i la Conxita, unes dones agradables, fràgils, senzilles, que s’emocionen només de contemplar el vaivé de les onades, però sobretot que no es rendeixen mai, les que estan disposades a pujar l‘Himàlaia descalces, si cal. Cadascuna amb la seva motxilla acompanya a la Rosa en aquest trajecte, fent-li el viatge més planer. Les sis protagonistes cada matí es renten la cara amb aigua fresca i surten al carrer amb un somriure d’orella a orella a la recerca de la felicitat.

De sobte apareix en les seves vides en Jordi, un personatge masculí, peculiar, que tot i no tenir res a veure amb elles encaixa a la perfecció en aquest grup d’àngels de carrer.

Amb habilitat i mestratge l’autora ens endinsa en una novel·la emotiva, entretinguda, que ens enganxa des del primer moment.

Més info: Imma Oms Roma al catàleg de l’editorial Círculo rojo.

Dia: Dissabte, 3 de desembre de 2022

Lloc: Sala d’actes U d’Octubre de la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic