12 gener | 18:30 - 20:00

Presentació de llibre: Clara de Joana Martos

La Biblioteca Pilarin Bayés de Vic us convida a la presentació del llibre:

Clara de Joana Martos

La Clara és una dona de mitjana edat, separada i amb algunes dificultats per a la gestió dels seus conflictes. Ha d’aprendre a afrontar-los i superar les seves pors, condicionats a l’entorn que experimenta i al seu origen que sent que la determina amb les seves creences limitants.

Ella afronta una separació fent balanç de la seva vida, analitzant el seu procés vital des de la seva infància fins a l’actualitat. Així pot analitzar els comportaments dels éssers humans vinculats a les seves emocions i sentiments.

Amb el seu treball de terapeuta tracta casos de dones maltractades fins que un dia experimentarà un testimoni paranormal que li suposarà un repte laboral.

Clara és una novel·la social, contemporània i plena de sensibilitat que fa una radiografia de la part més fosca de les, massa vegades malsanes, relacions humanes.”

Sinopsi del llibre

Presentació a càrrec de Noelia Cardoso.

Amb la presència de l’autora del llibre, Joana Martos.

Per saber-ne més:

Dia: Divendres, 12 de gener de 2024