21 d'octubre de 2023 | 11:30 - 12:30

Presentació de conte: “Un arxiu és…” de Núria Cañellas

La Biblioteca Pilarin Bayés de Vic us convida a la presentació del conte  Un arxiu és… de Núria Cañellas i il·lustrat per Anna Domenich.

“Aquesta història ha estat ideada amb l’objectiu que els infants viatgin a través de la música i els sentits fins aquest univers desconegut que sovint són els ‘arxius’. Llegint el conte, els alumnes, el professorat i les famílies coneixeran una mica més els arxius.
I com ho faran? Explorant diversos materials, documents i fotografies guardats en un arxiu universitari que els serviran per viatjar en el temps i, fins i tot, descobrir la seva passió.
La història està ambientada a la comarca d’Osona, però el contingut es pot fer extensible a d’altres zones del territori i en arxius d’arreu del país.

La presentació del conte comptarà amb la presència de l’autora del llibre Núria Cañellas, la il·lustradora Anna Domènich i la intervenció de Joaquim Borràs, subdirector general d’Arxius i Gestió Documental, Josep Eladi Baños, rector de la UVIC.UCC i Albert Aragay, director del Servei de Gestió Documental, Arxiu i Registre de la UVIC-UCC .

El grup musical Afers domèstics ha composat una cançó per aquest conte.

Dia: Dissabte, 21 d’octubre de 2023

Lloc: Sala d’actes U d’octubre. Biblioteca Pilarin Bayés de Vic