Carregant Esdeveniments
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

26 de novembre de 2022 | 11:00 - 12:00

Presentació de conte: Pipinxó. Un bolet com qualsevol altre

La Biblioteca Pilarin Bayés us convida a la presentació del conte Pipinxó. Un bolet com qualsevol altre escrit per Sergi Nogués i il·lustrat per Paula Molas.

Aquesta és la història d’en Pipinxó, un bolet com qualsevol altre que viu al bosc envoltat dels seus amics. El conte explica, primer de tot, què és la discapacitat, i de forma específica la pluridiscapacitat. Mostra la intuïció de que alguna cosa no va bé i com, escoltant, es pot posar fil a l’agulla. La ignorància també es veu plasmada a la història però també, la capacitat d’escoltar i canviar d’opinió. I el més important, l’amistat i la solidaritat per ajudar a algú que té dificultats, però no impossibilitats.

Sergi Nogués, l’autor del text, és fisioterapeuta pediàtric a l’escola d’educació especial “Les Girafes Blaves”, de Nexe Fundació a Barcelona on desenvolupa la seva tasca diària amb infants amb pluridiscapacitat. I en el seu temps lliure escriu poesia i literatura infantil.

Paula Molas, il·lustradora, va estudiar Humanitats i un Màster en Educació Interdisciplinària de les Arts – Educació Artística i actualment és educadora artística dins el programa Temps d’art de l’Institut de Cultura de Barcelona

Per saber-ne més: Pipinxó a Edita.cat

Dia: Dissabte, 26 de novembre de 2022