22 març | 11:00 - 14:00

Dia mundial de la poesia 2024

Amb motiu del Dia Mundial de la Poesia, que es commemora cada any el dia 21 de març, els Serveis Territorials de Cultura a la Catalunya Central celebraran el divendres 22 de març un acte dedicat a la poesia a la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic.

Enguany la Institució de les Lletres Catalanes, impulsora d’aquesta iniciativa a casa nostra des de l’any 2008, ha escollit un poema de Vicent Andrés Estellés, M’he estimat molt la vida per il·lustrar el Dia Mundial de la Poesia 2024, coincidint amb el centenari del naixement del seu autor. Aquest poema s’ha traduït a una vintena d’idiomes diferents i alumnes del Consorci per la Normalització Lingüística d’Osona el llegiran en les seves llengües maternes. L’acte que es farà a Vic també estarà dedicat al poeta Jacint Verdaguer.

Més info:

Dia: Divendres, 22 de març de 2024