Carregant Esdeveniments

3 maig | 19:00 - 20:00

Conferència: L’ona laietana, música i transformació social

En el marc del 26è Alhambra Festival Jazz Vic, la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic us convida a la conferència:

L’ona laietana, música i transformació social a càrrec de Martí Farré, crític de jazz, Àlex Gómez-Font, divulgador musical, David Viñolas, piano i Montse Urán, saxo

«L’any 1973, coincidint amb el final del Franquisme, obria les portes la sala Zeleste, que més enllà de ser una sala de concerts també esdevindria una oficina de management, un segell discogràfic i una escola de música moderna. Contextualitzant l’època i les circumstàncies en les quals es va desenvolupar la història de Zeleste, analitzarem els principals grups, el canvi de paradigma del final del Franquisme i els primers anys de la democràcia, la descoberta del carrer, així com l’impacte i la trajectòria de tot el que va significar la música laietana.

Una conferència combinada amb música en directe per endinsar-nos a les propostes que en el seu dia van fer artistes i grups com Jaume Sisa, Companyia Elèctrica Dharma, Orquestra Mirasol, Blay Tritono, Oriol Tramvia, Jordi Sabatés i Toti Soler, entre d’altres.»

Activitat gratuïta amb reserva prèvia.

Organitza: Jazz Cava (Vic)

Més info: 26è Alhambra Festival Jazz Vic

Dia: Divendres, 3 de maig de 2024

Hora: 19:00 h.

Lloc: Sala d’actes U d’octubre. Biblioteca Pilarin Bayés de Vic.

« Tots els Esdeveniments