20 febrer | 19:30 - 20:30

Conferència: Intel·ligència Artificial i drets humans a càrrec de Laia Serra i Perelló

Amb motiu del Dia de la Justícia Global que se celebra el 20 de febrer i en el marc de la commemoració del 75è aniversari de la Declaració Universal dels Drets Humans, la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic us convida a la conferència:

Intel·ligència artificial i drets humans a càrrec de Laia Serra i Perelló, advocada penalista, docent, formadora i activista feminista.

Aquesta conferència aborda de quina manera els nostres drets s’estan veient afectats per aquesta tecnologia. La IA és a tot arreu, però sabem com s’està regulant? Aquesta regulació contempla el seu impacte en els drets humans, tal com els coneixem avui en dia? Quins són aquests impactes?

Després de la conferència s’obrirà un espai de dubtes i reflexió amb les persones participants.

Organitza: L’Àrea d’Acollida, Igualtat i Cooperació de l’Ajuntament de Vic i l’Institut de Drets Humans de Catalunya amb col·laboració de la Generalitat de Catalunya.

Més info: IDHC

Dia: Dimarts, 20 de febrer de 2024

Lloc: Sala d’actes U d’octubre. Biblioteca Pilarin Bayés de Vic.