29 febrer | 18:00 - 19:00

Club de lectura per a parelles lingüístiques

El CNL d’Osona i la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic us ofereixen un club de lectura pensat per a parelles lingüístiques.

Aquesta activitat està dirigida per als dos membres de la parella lingüística, que llegiran el mateix llibre. A les seves trobades també podran llegir i comentar la lectura i per tant, és una altra opció per afegir a les seves converses.

Un cop llegit el llibre, s’organitzarà una sessió de tertúlia sobre el llibre, cada dos mesos, amb la resta de participants.

Les sessions seran conduïdes per en Joan Brussosa (filòleg, professor d’institut i voluntari lingüístic) i la Rosa López (de la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic).

S’ofereixen tres propostes de lectura:

• La meva família i altres animals de Gerald Durrell (Trobada el 29/02/2024)
  • Jo també soc catalana de Najat el Hachmi (Trobada 25/04/2024)
  • Memòries d’una vaca de Bernardo Atxaga (Trobada 27/06/2024)

Es pot assistir a totes les sessions o també participar en la lectura i en el període que més bé vagi.

Activitat gratuïta. Places limitades.

Cal inscripció prèvia:

Tel. 93.886.65.88 – c.e.: vic@cpnl.cat

La primera trobada del Club de lectura per a parelles lingüístiques es farà:

Dia: Dijous, 29 de febrer de 2024

Lloc: Espai Lab Ausa (planta -1). Biblioteca Pilarin Bayés de Vic