Carregant Esdeveniments
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

25 juny | 19:00 - 20:00

Club de lectura LGTBIQ+: Carol de Patricia Highsmith

Amb motiu del Dia Internacional de l’orgull LGTBIQ+, la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic us proposa un club de lectura monogràfic al voltant del llibre:

Carol de Patricia Highsmith

«S’acosta el Nadal i Therese treballa de venedora en uns grans magatzems de Nova York, quan una dona atractiva s’atansa al seu taulell. Therese no està preparada per l’impacte de l’enamorament. Als dinou anys i sense família, tot just s’està obrint camí a la gran ciutat i ambiciona treballar en el món del teatre. Però té una feina que no li agrada i un xicot que no s’estima prou. En canvi, Carol, ja a la trentena, és una dona sofisticada, una mestressa de casa a punt de divorciar-se i d’iniciar una batalla legal per la custòdia de la seva única filla. Therese se sent irresistiblement atreta per Carol, i totes dues inicien un viatge que no saben on les durà..»

(Sinopsi del llibre)

Club de lectura a càrrec d’Aina Àvila.

Places limitades. Per assistir al club cal inscripció prèvia:

93.883.33.25b.vic.pb@diba.cat

Per saber-ne més:

La trobada del Club de lectura de novel·la negra es farà:

Dia: Dimarts, 25 de juny de 2024

Hora: 19:00 h.