29 de març de 2023 | 19:20 - 20:20

Club de lectura en anglès: The history of bees de Maja Lunde

A la trobada del Club de lectura en anglès del mes de març comentarem el llibre:

The history of bees de Maja Lunde

La història de les abelles, novel·la revelació de les lletres noruegues, és una història èpica i global on mitjançant tres narracions enllaçades, Maja Lunde reflexiona sobre els éssers humans i la seva relació amb la natura al llarg del temps.

Anglaterra, 1852. En William, un naturalista i comerciant de llavors que no passa pel seu millor moment, lluita per desenvolupar un tipus de rusc d’abelles totalment nou que li donarà fama i respecte a ell i als seus fills. Estats Units, 2007. En George és un apicultor que posa totes les seves esperances en que el seu fill universitari continuï el amb sacrificat negoci familiar. Xina, 2098. Les abelles han desaparegut i amb elles el món tal i com el coneixem. En Tao es dedica a la pol·linització manual, amb el desig de donar al seu fill una vida millor que la seva.

Maja Lunde desplega amb aquesta ambiciosa novel·la un extens llenç on, alhora que mostra les primeres i discretes temptatives de l’ésser humà en el camp de la cria d’abelles, l’apicultura industrial d’avui en dia i un futur on aquests insectes s’han extingit completament, també explora amb subtilesa i profunditat les relacions familiars, el desenvolupament i el medi ambient.”

(Sinopsi de la traducció al castellà del llibre)

Club de lectura a càrrec de: Laura Arumí

Per assistir al club cal inscripció prèvia.

La trobada del Club de lectura en anglès es farà:

Dia: Dimecres, 29 de març de 2023

Hora: 19:20 h.