13 febrer | 11:00 - 12:00

Club de lectura de Novel·la Matins: El boig dels ocells de Care Santos

A la trobada del mes de febrer del Club de lectura de Novel·la Matins es comentarà el llibre:

El boig dels ocells de Care Santos

“Nova York, segle XIX. Eugene Schieffelin és ric, singular i aficionat als ocells. La seva germana i la seva dona, amants devotes de Shakespeare. Els seus amics, membres d’una Societat més desfasada que científica que somia omplir d’ocells europeus els cels novaiorquesos. Nova York, una ciutat que encara no s’assembla a ella mateixa, l’escenari ideal per a qualsevol bogeria, per desgavellada que sigui.

En aquesta novel·la, ambientada a la Nova York de la segona meitat del segle XIX, Care Santos barreja personatges reals tan extravagants que podrien ser imaginaris amb éssers imaginaris que mereixerien ser reals, per construir una faula sobre la condició humana, el poder de l’amor, el llast de la pèrdua, la valentia dels pioners i les conseqüències fatals que a vegades poden tenir els nostres actes més benintencionats.”

(Sinopsi del llibre)

Club de lectura a càrrec de Neus Abella.

Per assistir al club cal inscripció prèvia. Adreceu-vos a la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic:

Tel. 93.883.33.25 – c.e.: b.vic.pb@diba.cat

Més info:

La trobada del Club de lectura de Novel·la Matins es farà:

Dia: Dimarts, 13 de febrer de 2024

Lloc: Sala d’actes U d’Octubre. Biblioteca Pilarin Bayés de Vic