8 de març de 2023 | 18:30 - 19:30

Club de lectura de Narrativa Contemporània: Idaho d’Emily Ruskovich

Amb motiu del gran èxit dels clubs de lectura, la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic ha decidit oferir un nou club de lectura, en aquest cas dedicat a la narrativa contemporània. Les trobades d’aquest club seran el segon dimecres de mes.

I la primera lectura d’aquest nou club serà:

Idaho d’Emily Ruskovich

Un dia calorós d’agost, una família condueix fins a una clariana de la muntanya per recollir llenya de bedoll. La mare, la Jenny, és l’encarregada de tallar les branques petites amb un destraló. En Wade, el pare, en fa l’apilament. Les dues filles, la June i la May, de nou i sis anys, beuen llimonada, fan fora les mosques, es fan la guitza i canten fragments de cançons mentre passa el temps. Però aleshores té lloc un fet impactant, totalment inesperat, un acte tan extrem que dispersarà la família en totes direccions.

Una història explicada des de múltiples perspectives en la qual el dolor, l’amor i la memòria acompanyen tots els personatges. Una reflexió poderosa sobre la importància del perdó i la capacitat de viure amb mitges veritats.”

(Sinopsi de la contracoberta del llibre)

Club de lectura a càrrec de Tina Bassas.

Per assistir al club cal inscripció prèvia. Adreceu-vos a la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic

(Tel. 93.883.33.25 – c.e.: b.vic.pb@diba.cat)

Més info;

• Idaho a l’editorial Les hores