Carregant Esdeveniments
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

8 de novembre de 2023 | 18:30 - 19:30

Club de lectura de Narrativa Contemporània: Le llamé corbata de Milen Michiko Flaŝar

A la trobada del mes de novembre del Club de lectura de Narrativa contemporània es comentarà el llibre:

Le llamé corbata de Milen Michiko Flaŝar.

“En el banc d’un parc es troben dos perfectes desconeguts: el jove Hiro, un hikikomori, un japonès que amb vint anys ha viscut reclòs a la seva habitació els últims anys, i un home molt més gran, un salaryman, un oficinista com tants d’altres. Què fan allà, fora dels seus refugis habituals? Dia rere dia es van explicant la vida l’un a l’altre. Tots dos són marginats que no suporten la pressió de la societat i quan experimenten de nou l’afecte i que sota la tristesa s’hi pot amagar una rialla, agafen forces pel comiat definitiu i per emprendre un nou començament.”

(Sinopsi del llibre)

Club de lectura a càrrec de Tina Bassas.

Per assistir al club cal inscripció prèvia. Adreceu-vos a la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic

(Tel. 93.883.33.25 – c.e.: b.vic.pb@diba.cat)

Més info:

La trobada del Club de lectura de Narrativa contemporània es farà:

Dia: Dimecres, 8 de novembre de 2023

Hora: 18:30 h.