2 abril | 17:30 - 19:00

Club de cine mut: Sunrise de F.W. Murnau

En el marc del cicle de Cinema mut que us ofereix la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic, us convidem a la sessió on veurem la pel·lícula:

Sunrise (1927) de F.W. Murnau

«Obra mestra de l’expressionisme amb la que l’alemany Murnau – acabat d’arribar als Estats Units – va realitzar una invasió de talent i domini tècnic a Hollywood. Una qualitat artística pionera i insuperable (…) es posa al servei de la història d’un triangle amorós en que la infidelitat i la redempció lluiten en el cor d’un home que ha de triar entre dues dones. Una història universal. Excepcional com a melodrama romàntic que també té els elements de la intriga d’un crim passional i la comicitat pròpia de l’època. Un granger (George O’Brien) viu feliçment al camp amb la seva esposa (Janey Gaynor). Però l’arribada d’una seductora dona (Margaret Livingston) de la ciutat fa que comenci a enamorar-se’n i a pensar que la seva dona és una nosa que s’interposa a la felicitat d’ell amb la seva nova i sofisticada amant.»

Sinopsi de la plataforma Filmin

Pel·lícula guanyadora de 3 premis Òscar

Les trobades es faran a l’Espai Lab Ausa (planta -1) els dimarts del mes d’abril a les 17:30 h.

Club de cine mut conduït per Robert Jové

Activitat gratuïta. Places limitades.

Cal inscripció prèvia:

Tel. 93.883.33.25 – c.e.: b.vic.pb@diba.cat

Dia: Dimarts, 2 d’abril de 2024

Hora: 17:30 h.

Lloc: Espai Lab Ausa (Planta -1). Biblioteca Pilarin Bayés de Vic.