Carregant Esdeveniments
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

26 gener | 18:00 - 19:00

ANEU AMB… CONTE! “SACS contes per la pau” a càrrec d’Assumpta Mercader

Us presentem una nova sessió de l’ANEU AMB… CONTE! a la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic, en aquesta ocasió amb l’Assumpta Mercader.

Un sac pot servir per moltes coses.

Els sacs es feien servir durant les guerres per fer trinxeres però també per transportar aliments i altres coses. També es fan servir en temps de pau. Amb els sacs podem rebre coses i també tornar-los a omplir i enviar-ne.

En aquest cas estan plens de contes protagonitzats gairebé tots per infants.  “La nena i els pardals”, “Els nens no volen la guerra”, “el mur” o la segona part de “la llebre i la tortuga” són algunes de les històries que s’amaguen dins dels sacs.
Contes que parlen de maneres de fer les coses, del que val la pena i del que no; contes que, de forma lúdica i divertida, ens animen a pensar i a créixer.

Activitat en el marc del programa de Memòria Democràtica de la ciutat de Vic 2024)

Per a tots els usuaris de 5 a 99 anys.

Dia i hora:  Divendres 26 de gener 2024  –  18:00 h.

Lloc:  Biblioteca Pilarin Bayés. Sala Infantil

Recordeu:

la Sala Infantil es tancarà durant la sessió dels contes!

« Tots els Esdeveniments