9 febrer | 18:00 - 19:00

ANEU AMB… CONTE! “Nangilima: els contes d’Astrid Lindgren” a càrrec de Sherezade Bardají

Us presentem una nova sessió de l’ANEU AMB… CONTE! a la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic, en aquesta ocasió amb la Sherezade Bardají.

“Quan tenia vuit anys vaig trobar recer a la casa de Pippi Långstrump. M’adormia somiant tenir un mico, un cavall i dues trenes ben llargues. Astrid Lindgren, l’autora, era una escriptora plena d’arbres, de rius, de flors, d’aventures i de personatges entranyables.

He escollit cinc històries basades en la seva vida i obra per narrar-les amb la boca, les mans i els boscos. Fixeu-vos-hi! Se m’ha omplert el cos de paisatges!

“Crec que va ser molt bonic ser nen a l’època dels cavalls, abans que per les carreteres i els camins pul·lulessin els automòbils. I quan veure un aeroplà era una cosa rara”, Astrid Lindgren.”

Per a tots els usuaris de 4 a 99 anys.

Dia i hora:  Divendres 9 de febrer 2024  –  18:00 h.

Lloc:  Biblioteca Pilarin Bayés. Sala Infantil

Recordeu:

la Sala Infantil es tancarà durant la sessió dels contes!