Videojocs del mes de juny

Aquí teniu la programació dels videojocs que estaran disponibles durant el mes de juny a la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic.

Les sessions de joc (30 minuts) es poden reservar el mateix dia presencialment a partir de les 15:00 h. presentant el carnet de la Biblioteca.

• DILLUNS plataformes: Machinarium

És un joc de trencaclosques i aventura independent guardonat desenvolupat per Amanita Design, els creadors dels populars Samorost i Botanícula. Ajuda a en Josef el robot a salvar la seva nòvia Berta, segrestada per la Germandat del Barret Negre!

• DIMARTS d’aventures: Journey

Un viatge per les ruïnes d’un passat màgic desconegut i una aventura plena d’experiències visuals i sonores.

• DIMECRES en companyia: Overcooked 2

Mai ha estat tan complicat fer una amanida… i ja no diguem una hamburguesa! És cert que aquesta no és una cuina normal, que no ets a casa teva còmodament cuinant i que, a més a més, t’has de coordinar amb els teus amics. El caos culinari mai ha estat tan divertit.

• DIJOUS musical: Active neurons 3

Activa les neurones i resol els puzles, amb l’acompanyament de música ambient relaxant. Desplaça el quadrat fins arribar a la rodona. Però quan el moguis, tingues en compte que només s’atura quan troba un obstacle. Aprofita’ls per trobar la manera d’arribar a l’objectiu!

• DIVENDRES esportiu: Just Dance

Just Dance és un joc de ritme en el qual, al costat dels teus amics, hauràs d’imitar les coreografies de més de 40 èxits musicals.

• DISSABTE familiar: Machinarium / Overcooked 2 / Just dance

Sala de videojocs Sala Infantil (de 6 a 12 anys):

• Flower (+ 6 anys)

A Flower pots controlar el vent mentre explores i recorres preciosos paisatges al teu ritme interactuant amb el teu entorn.

• Chuchel (+7 anys)

Les aventures de Chuchel tot intentant rescatar la deliciosa cirera que li han robat. Però no serà tan fàcil com ella creia!

• Windosill (+8 anys)

Benvinguts al món estrany de Windosill. Un joc surrealista de trencaclosques on res no és el que sembla.

ETIQUETES: Active Neurons 3, Chuchel, Flower, Journey, Just Dance, Machinarium, Overcooked 2, Videojocs, Windosill