Videojocs del mes de maig

Aquí teniu la programació dels videojocs que estaran disponibles durant el mes d’abril a la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic.

Les sessions de joc (30 minuts) es poden reservar el mateix dia presencialment a partir de les 15:00 h. presentant el carnet de la Biblioteca.

• DILLUNS plataformes: Limbo

El nostre petit heroi es desperta al mig d’un bosc. Camina guiat pel nostre instint i l’afany de supervivència. Sinistres ombres i trampes que haurem de superar per seguir avançant en aquest malson constant.

La jugabilitat i sobretot la potència estètica tenen més força narrativa de la que ofereixen moltes superproduccions amb complicats guions.

• DIMARTS clàssic: Arcanoid

Dóna-li la benvinguda al clàssic entre els clàssics. Hauràs de destruir estructures de maons llançant una bola d’acer que anirà rebotant per tot arreu. Joc arcade clàssic del 1986, creat per Taito Corporation. Aquesta és una versió més moderna del joc original, però el principi és el mateix: destrueix maons sense deixar passar la bola!

• DIMECRES en companyia: Unravel two

Un preciós joc col·laboratiu en què fem servir dues acolorides troques de llana que hauran d’ajudar-se mútuament per poder avançar al llarg del joc, valent-se per això dels seus propis fils. Unravel two, a més de ser una bonica metàfora de l’amistat i la col·laboració, és una obra molt cuidada al seu apartat audiovisual i molt divertida.

• DIJOUS musical: Just shapes & beats

Esquiva els obstacles a ritme de música electrònica. Un magnífic joc cooperatiu i caòtic.

• DIVENDRES esportiu: Olympic Games Tokyo 2020

Ja són aquí els Jocs Olímpics! Tria entre 18 divertides proves esportives: des de tenis i futbol fins a 100 metres llisos, el bàsquet i la boxa. Sempre hi ha un rècord per batre i una puntuació per assolir. Anar a buscar l’or no ha estat mai tan divertit.

• DISSABTE familiar: Unravel two / Olympic Games Tokyo 2020

Sala de videojocs Sala Infantil (de 6 a 12 anys):

• Flower

A Flower pots controlar el vent mentre explores i recorres preciosos paisatges al teu ritme interactuant amb el teu entorn.

• Ollie Bollie

Ollie i Bollie acaben d’arribar a la seva masia però tot està fet un desastre! Les ovelles s’han escapat, el cobert s’ha ensorrat, al cotxe de pedals li falten les rodes… i cal plantar més pomeres! Per què no els ajudes a arreglar-ho tot?

• Botanicula

Cinc personatges han de salvar unes llavors de l’amenaça d’una bestiola fosca resolent un munt de puzles i enigmes.

ETIQUETES: Arcanoid, Botanicula, Flower, Just shapes & beats, Limbo, Ollie Bollie, Olympic games Tokyo 2020, Petting zoo, Unravel two, Videojocs