Videojocs del mes d’abril

Aquí teniu la programació dels videojocs que estaran disponibles durant el mes d’abril a la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic.

Les sessions de joc (30 minuts) es poden reservar el mateix dia presencialment a partir de les 15:00 h. presentant el carnet de la Biblioteca.

• DILLUNS plataformes: She wants me dead

Una gata venjativa ha preparat un recorregut mortal. Segueix el ritme i evita les trampes!

• DIMARTS clàssic: Pac-Man

Un dels clàssics més famosos de tots els temps. Ajuda al protagonista a menjar-se tots els punts evitant els fantasmes.

• DIMECRES en companyia: Ultimate chicken horse

Ultimate Chicken Horse és un joc de plataformes en grup en que que tu i els teus amics construïu el nivell mentre hi esteu jugant, posant trampes i obstacles per perjudicar als altres. Si aconsegueixes finalitzar el nivell però els teus amics no, guanyes punts. Però compte de no caure en les teves pròpies trampes.

• DIJOUS musical: Sayonara Wild hearts

No sabem si això és un joc arcade, una història d’amor adolescent o un àlbum musical, així que hauràs de jugar per a descobrir-ho. Deixa que Sayonara Wild Hearts t’acompanyi, cançó a cançó i pantalla a pantalla.

• DIVENDRES esportiu: Olympic Games Tokyo 2020

Ja són aquí els Jocs Olímpics! Tria entre 18 divertides proves esportives: des de tenis i futbol fins a 100 metres llisos, el bàsquet i la boxa. Sempre hi ha un rècord per batre i una puntuació per assolir. Anar a buscar l’or no ha estat mai tan divertit.

• DISSABTE familiar: Pac-Man / Olympic Games Tokyo 2020 / Ultimate chicken horse

Sala de videojocs Sala Infantil (de 6 a 12 anys):

• Kart Kids (+ 6 anys)

Un divertit joc de cotxes en què competiràs contra 60 cotxes en un circuit ple de salts i obstacles.

• A Short Hike (+7 anys)

La Claire se n’ha anat de vacances a la muntanya. Per arribar al cim, haurà de superar diverses proves.

• Cloud Gardens (+10 anys)

En un món postapocalíptic, fer créixer flora en ruïnes urbanes on només hi ha deixalles no serà una tasca fàcil.

Tauleta de la Sala Infantil (de 3 a 6 anys):

• Petting Zoo (de Christoph Niemann)

Descobreix aquest peculiar zoo amb 21 animals i sorpreneu-vos de com reaccionen. Les il·lustracions de Christoph Niemann són irresistibles gràcies als seus traços senzills i a l’humor que destil·len. Què faria un elefant al teu bany? Pot un gos fer break-dance? Podries tocar les dents d’un cocodril com un xilòfon?

ETIQUETES: Olympic games Tokyo 2020, PAC-MAN, Sayonara wild hearts, She wants me dead, Ultimate chicken horse, Videojocs