Videojocs del mes de març

Aquí teniu la programació dels videojocs que estaran disponibles durant el mes de març a la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic.

Les sessions de joc (30 minuts) es poden reservar el mateix dia presencialment a partir de les 15:00 h. presentant el carnet de la Biblioteca.

• DILLUNS col·laboratiu: Shady part of me

En aquest joc ets una nena petita que, junt amb la seva ombra, hauràs de superar dificultats emocionals a través d’entorns onírics surrealistes amb una commovedora narrativa plena de girs i sorpreses. Aprèn a cooperar i evolucionar per avançar plegades en aquesta poètica aventura.

• DIMARTS clàssic: Joust

Joc d’acció de l’any 1982 precursor dels multijugador. Llança’t al combat sobre el teu noble estruç. Si t’acompanya un amic, ho farà sobre una orgullosa cigonya. Junts us enfrontareu a un munt d’enemics: els saltadors vermells, els caçadors platejats i els obscurs senyors de les ombres. A més a més, captura els ous abans que eclosionin o sorgiran enemics més perillosos. I compte amb els pterodàctils que infesten les cavernes. La lava cada cop puja més amunt i a més a més, escapa del troll que se t’intenta endur cap a les profunditats!

• DIMECRES en companyia: Ultimate chicken horse

Ultimate Chicken Horse és un joc de plataformes en grup en que que tu i els teus amics construïu el nivell mentre hi esteu jugant, posant trampes i obstacles per perjudicar als altres. Si aconsegueixes finalitzar el nivell però els teus amics no, guanyes punts. Però compte de no caure en les teves pròpies trampes.

• DIJOUS musical: Vectronom

Vectronom sembla un joc senzill de plataformes, però no ho és. En realitat és un joc per ballar! Estigues atent a la música, escolta-la, sent-la i deixa que el seu ritme et marqui el camí, serà ell qui t’ajudi a arribar a la meta.

• DIVENDRES esportiu: Steep

Recorre un món obert i enorme, on la neu dels Alps sempre és pols fresca i el descens mai acaba. La muntanya és teva i està esperant que l’exploris. Així que posa’t el vestit, ajusta les fixacions i… llença’t!

• DISSABTE familiar: Ultimate chicken horse

Sala de videojocs Sala Infantil (de 6 a 12 anys):

• Abzú (+ 6 anys)

Neda entre algues, peixos i tortugues i deixa’t portar a poc a poc per aquest meravellos món aquàtic.

• Dorfromantik (+7 anys)

Un joc de construcció de paisatges on has de posar les fitxes de pobles, boscos i rius al teu aire o per objectius.

• Hohokum (+10 anys)

Adopta el paper d’una criatura voladora amb aspecte d’estel i viatja per mons plens de color que esperen ser descoberts.

Tauleta de la Sala Infantil (de 3 a 6 anys):

• Petting Zoo (de Christoph Niemann)

Descobreix aquest peculiar zoo amb 21 animals i sorpreneu-vos de com reaccionen. Les il·lustracions de Christoph Niemann són irresistibles gràcies als seus traços senzills i a l’humor que destil·len. Què faria un elefant al teu bany? Pot un gos fer break-dance? Podries tocar les dents d’un cocodril com un xilòfon?

ETIQUETES: Joust, Shady part of me, Steep, Ultimate chicken horse, Vectronom, Videojocs