La Biblioteca Pilarin Bayés estrena canal de Whatsapp

En el nou canal de difusió s’informarà de les activitats i de les novetats en els serveis de la biblioteca.

Aquest mes de gener la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic ha posat en marxa un nou canal de difusió a través de l’aplicació Whatsapp per tal de donar a conèixer les activitats que es programen a l’equipament així com de les novetats dels serveis de la biblioteca.

En aquest canal s’enviarà, com a màxim, un missatge diari amb informació de les activitats i, els divendres, un resum de l’agenda de la següent setmana, per tal de no saturar d’informació als seguidors.

Les persones que vulguin seguir el canal, ho poden fer a través d’aquest enllaç: https://whatsapp.com/channel/0029VaCauTMFXUuaVRos0i3n i activar les notificacions per rebre els avisos de les noves publicacions. Els missatges es visualitzen a la pestanya “actualitzacions”, de forma separada dels xats personals.

Un canal de difusió és una nova eina de l’aplicació Whatsapp de comunicació unidireccional, amb l’avantatge principal que manté la privacitat de les persones que segueixen els grups, ja que ni l’administrador pot veure els noms ni els telèfons de contacte. D’altra banda, al no permetre la resposta ni l’enviament de missatges per part dels seguidors, no es col·lapsa el canal amb un gran volum de missatges.

ETIQUETES: Activitats, Biblioteca Pilarin Bayés de Vic, Canal de Whatsapp, Notícies