Concurs literari de relats curts Sant Jordi 2024

La Biblioteca Pilarin Bayés de Vic us convida a participar al Concurs literari de relats curts Sant Jordi 2024 que organitza, juntament amb el projecte Sumem Patrimoni, amb l’objectiu d’acostar el patrimoni històric i cultural als ciutadans i posar en valor els elements tradicionals de l’arquitectura anònima que donen identitat a la ciutat de Vic.

La temàtica dels treballs ha d’estar relacionada amb l’arquitectura anònima de la ciutat antiga de Vic i/o amb els elements tradicionals que configuren les seves façanes.

Les obres presentades, en català, hauran de tenir una extensió mínima de dues pàgines i màxima de 4 i el termini de presentació és el 29 de febrer a les 23:59 h. Els participants han de ser majors d’edat.

Podeu consultar les bases en aquest enllaç.

Els premis seran:

• 1r premi: Val de 200 euros en llibres + Ruta Sumem Patrimoni
  • 2n premi: Val de 100 euros en llibres + Ruta Sumem Patrimoni
  • 3r premi: Val de 50 euros en llibres + Ruta Sumem Patrimoni

El lliurament dels premis es farà el dimarts 16 d’abril de 2024 a les 18:30 h a la sala d’actes U
d’Octubre de la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic.

És imprescindible la presència dels/les autors/es finalistes per a la recollida dels premis.

Més info

ETIQUETES: Biblioteca Pilarin Bayés de Vic, Concurs, Concurs literari de relats curts Sant Jordi 2024, Sumem patrimoni