La Biblioteca Pilarin Bayés de Vic, finalista als Archello Awards 2023

La Biblioteca Pilarin Bayés de Vic, projectada per BCQ Arquitectes de Barcelona i amb Toni Casamor com a arquitecte principal, ha estat una de les biblioteques escollides com a finalista a la categoria Biblioteca de l’any als prestigiosos premis d’arquitectura Archello Awards.

Les altres finalistes a Biblioteca de l’any són:

• Mediathèque Tier-lieu de Courcelles-lès-Cens a França
  • La Conner Swinomich library de La Conner, a l’estat de Washington, USA
  • Tainan Public Library de Tainan a Taiwan
  • Biblioteca Nacional de Varsovia a Polònia

Un jurat de prestigi internacional format per professionals de l’arquitectura, el disseny i l’interiorisme decidirà els guanyadors de cada categoria dels premis Archello (hi ha 175 finalistes distribuïts en 30 categories segons l’ús: escoles, edificis esportius, restaurants, hotels, centres comunitaris, habitatges, etc.) A més a més, tots els finalistes opten al Premi del públic que es pot votar a la pàgina web d’Archello Awards fins el dia 2 de desembre de 2023.

Archello és una de les plataformes d’arquitectura més populars del món, en constant creixement i que cada any premia als millors projectes i edificis, tenint en compte la manera com s’han construït i les innovacions en materials que incorporen.

Si voleu votar perquè la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic sigui la Biblioteca de l’any als Archello awards ho podeu fer en aquest enllaç.

ETIQUETES: Archello awards 2023, BCQ Arquitectura Barcelona, Biblioteca de l'any, Biblioteca Pilarin Bayés de Vic, Toni Casamor