Jornades de portes obertes de la Biblioteca Pilarín Bayés

Després de tres mesos llargs de treball intens per fi ha arribat el dia. Ja ho tenim tot a punt per obrir la Biblioteca Pilarín Bayés. El dia 7 d’octubre a les 20:00 h hi haurà l’acte inaugural al Passeig de la Generalitat obert a tota la ciutadania, amb un espectacle a l’exterior de la biblioteca ple de sorpreses.

I a més a més, durant el cap de setmana es faran dues jornades de portes obertes perquè tothom pugui conèixer la nova biblioteca de la ciutat de Vic. Un edifici de més de 4.500m2 que, a més a més de la Biblioteca Pilarín Bayés, també acull:

• Espai de formació Anna Dodas amb l’aula multilingüe i l’aula multimèdia Centre ACTIC.
  • Espai Lab Ausa, una àrea dedicada a la música i la imatge.
  • Sala d’actes 1 d’Octubre.
  • Oficina d’Atenció Ciutadana de Vic (OAC).

L’horari de portes obertes serà de 10:00 h a 14:00 h i de 16:00 h a 20:00 h tant dissabte 8 d’octubre com diumenge 9 d’octubre. I amb aquest motiu s’han preparat un seguit d’activitats als diferents espais de la Biblioteca:

Després d’un cap de setmana ple d’actes, us esperem a la Biblioteca Pilarín Bayés a partir del dia 10 d’octubre, ja amb l’activitat habitual. L’horari serà de dilluns a divendres de 9:30 h a 20:00 h i dissabte de 10:00 a 14:00 i de 16:00 a 19:00 h.

Sigueu benvinguts a la Biblioteca de Vic Pilarín Bayés!

ETIQUETES: Biblioteca Pilarín Bayés, Inauguració, Jornades de portes obertes, Nova Biblioteca de Vic