Horari de la Biblioteca Joan Triadú de Vic

A partir del dilluns, 13 de setembre de 2021 la Biblioteca Joan Triadú romandrà oberta amb el seu horari habitual d’abans de la pandèmia:

• Dilluns: De 15:30 h. a 20:00 h.
  • Dimarts: De 10:00 h. a 20:00 h.
  • Dimecres: De 10:00 h. a 20:00 h.
  • Dijous: De 10:00 h. a 20:00 h.
  • Divendres: De 10:00 h. a 20:00 h.
  • Dissabte: De 10:00 h. a 14:00 h. (a partir del 18 de setembre)
  • Diumenge i festius: Tancat

A causa de la pandèmia de Covid-19, caldrà seguir les següents mesures de seguretat i higiene*:

• Aforament limitat: Sala d’adults: 70% Sala infantil: 70%
  • És obligatori portar mascareta.
  • Cal fer ús de gel desinfectant abans d’entrar a la Biblioteca. També en trobareu de disponible a diversos punts de la Sala.
  • Els documents deixats en préstec han de passar una quarantena de 24 hores.
  • Els documents consultats a sala també han de passar quarantena. Després d’utilitzar-los deixeu-los a sobre les taules o als carros.
  • Per motius de control d’aforament, si heu de fer ús d’una taula per treballar o estudiar a la Biblioteca, cal que abans us registreu al taulell d’informació i préstec.

* Mesures de seguretat i higiene per lluitar contra la pandèmia de Covid-19 seguint les pautes del Pla de represa del sector cultural. Biblioteques. Revisió del 3 de setembre de 2021. Mesures susceptibles a canvi en cas que així ho indiqui el PROCICAT i les autoritats sanitàries.

ETIQUETES: Biblioteca Joan Triadú, Horari de la Biblioteca Joan Triadú de Vic, Mesures especials de seguretat i higiene a la Biblioteca Joan Triadú de Vic