Recomanació DVD : YOUR NAME de Makoto Shinkai

Us presentem una de les millors pel·lícules d’animació japonesa de tots els temps, que podeu trobar a la Biblioteca Joan Triadú:

Your name (Japó, 2016)

En Taki Tachibana i la Mitsuha Miyamizu, dos adolescents, descobreixen un dia que mentre dormen els seus cossos s’intercanvien, i comencen a comunicar-se entre ells per mitjà de notes i els telèfons mòbils.

Ella és una estudiant d’un petit poblet que renega de la vida rural i anhela viure a la ciutat; ell, un tímid estudiant de Tòquio amb una feina a temps parcial en un restaurant italià.

A mesura que aconsegueixen superar el xoc inicial es va creant entre els dos un lligam que a poc a poc es converteix en alguna cosa més.

Your name, en japonès Kimi no na wa (El teu nom) és una pel·lícula d’animació japonesa dirigida per Makoto Shinkai. Aquest film està basat en la novel·la del mateix títol que es va publicar el mes abans de l’estrena de la pel·lícula.

Your name va rebre molt bones crítiques a escala internacional, tant per l’emotiva i fantàstica història com per la seva preciosa animació, que la va portar a guanyar molts premis de reconegut prestigi, com el Premi de l’Academia Japonesa, el Festival de Cine Internacional de Tokyo, el Festival Internacional de Cinema d’Animació de Bucheon (Corea del Sud), i el Festival de Cine de Sitges, entre d’altres.

Makoto Shinkai és el director d’altres pel·lícules també molt recomanables:

Algunes escenes de la pel·lícula YOUR NAME :

ETIQUETES: Anime, Biblioteca Joan Triadú, Cinema