25è Aniversari de la Biblioteca Joan Triadú

Avui fa 25 anys que es va inaugurar la Biblioteca Joan Triadú.

Durant aquests anys hem compartit amb els nostres usuaris i usuàries l’amor pels llibres i la lectura.

I també ens hem trobat en moltíssimes ocasions, tant en les visites que ens heu fet a la biblioteca com en totes les activitats que hem programat per vosaltres.

Volem aprofitar l’ocasió per agrair a tots els nostres usuaris i usuàries haver estat amb nosaltres durant aquests 25 anys i així anar creixent junts.

Per això vàrem encetar la campanya “Biblioteca Joan Triadú : 25 anys al teu costat“, perquè volem saber què significa la Biblioteca Joan Triadú per a tots vosaltres.

Hem creat aquest vídeo per compartir amb vosaltres els pensaments i reflexions de la gent sobre la Biblioteca Joan Triadú.

Moltes gràcies a tothom per participar en aquesta campanya!

Avui farem el sorteig d’un lot de llibres per a infants i un lot de llibres per joves / adults entre tots els participants d’aquesta campanya (i a partir del dimecres 5 de maig els guanyadors podran venir a recollir els premis).

A més, a partir d’avui, tots els usuaris que vinguin a fer préstecs els obsequiarem amb la bossa del 25è aniversari de la Biblioteca (fins a esgotar existències).

Moltes gràcies a tots i a totes per acompanyar-nos aquests 25 anys!!

ETIQUETES: 25 anys al teu costat, Biblioteca Joan Triadú, Concursos