Servei de préstec a domicili

La Biblioteca Joan Triadú de Vic en col·laboració amb Creu Roja Osona ofereix el renovat Servei de préstec a domicili.

Aquest servei està destinat a persones grans, persones amb mobilitat reduïda i persones d’algun col·lectiu de risc que, en temps de pandèmia i restriccions sanitàries, no puguin sortir de casa.

Les persones interessades en el Servei de préstec a domicili es poden posar en contacte amb la Biblioteca Joan Triadú i fer les seves peticions de documents (llibres, revistes, pel·lícules, cds de música…) a través de:

• Telèfon: 93.883.33.25
  • Correu electrònic: b.vic.jt@diba.cat

Un/a voluntari/a de Creu Roja Osona portarà els documents sol·licitats al domicili de la persona que demani el servei. I, si és el cas, també recollirà els documents que s’hagin de retornar a la Biblioteca.

ETIQUETES: Creu Roja Osona, Servei de préstec a domicili, Serveis especials