La Biblioteca Joan Triadú informa:

El Plan para la transición hacia una nueva normalidad, aprovat pel Consell de Ministres el passat 28 d’abril de 2020, estableix els principals paràmetres i instruments per a la consecució de la normalitat. Aquest procés s’ha articulat en 4 fases, que seran graduals i adaptables als canvis d’orientació necessaris en funció de l’evolució dels indicadors sanitaris i de l’impacte de les mesures adaptades.

En aquests moments, estem treballant per preparar la Biblioteca i fer possible la reobertura al públic, amb les mesures de seguretat adients, tant per a la ciutadania com per als professionals de la Biblioteca. Necessitem un temps per adoptar les mesures de prevenció i de seguretat necessàries, revisar les condicions de l’equipament, organitzar els diferents espais de la Biblioteca per garantir la reobertura i la consegüent oferta de serveis, uns serveis que s’aniran oferint de manera gradual.

Així, en una primera fase, estarem en condicions d’oferir el Servei de préstec de documents, prèvia reserva per part de l’usuari a través de mitjans telemàtics i/o telefònics així com el retorn dels documents en préstec a través de la bústia de retorn.

Tan bon punt puguem concretar la data de la reobertura de la Biblioteca ho anunciarem als mitjans habituals (web, xarxes socials, etc. ).

Us recordem que per facilitar aquest procés s’allargarà de nou el termini de recollida de reserves pendents fins el 23 de juliol i el retorn de documents en préstec fins el 31 de juliol.

Esperem poder-vos retrobar ben aviat i, amb aquesta il·lusió i esperança, estem treballant per fer-ho possible.

Biblioteca Joan Triadú
Vic