Exposició: WERLISA. 40 anys d’història vigatana

A partir del dia 3 de maig podreu visitar l’exposició WERLISA, 40 anys d’història vigatana, una exposició de màquines de fotografiar de la marca WERLISA que es va crear i fabricar per l’empresa Certex de Vic des de finals dels anys 50 fins l’any 1988 quan la dura competència japonesa els va obligar a tancar.

Més info: Història de les càmeres WERLISA

El dia 3 de maig de 2018 es farà la inauguració de l’exposició amb una xerrada de Jordi Godayol i Pau Rosique, responsables d’aquesta col·lecció.

Inauguració de l’exposició WERLISA, 40 anys d’història vigatana a càrrec de Jordi Godayol i Pau Rosique. Dijous, 3 de maig de 2018 a les 19:00 h.

L’exposició es podrà visitar del 3 de maig al 23 de juny de 2018 a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

ETIQUETES: Exposició, Jordi Godayol, Pau Rosique, WERLISA 40 anys d'història vigatana