Projecció : “THE BEAUTIES OF THE SHAW STUDIOS” d’Ian Taylor (Hong Kong – USA, 2003)

La Biblioteca Joan Triadú i el Festival Nits de Cinema Oriental us convidem a la projecció del documental :

THE BEAUTIES OF THE SHAW STUDIOS

Hong Kong-USA, 2003 / Direcció: Ian Taylor / Documental / Intervenen: Cheng Pei-Pei, Chin Ping, Run Run Shaw, Ivy Ling Po, Shaw Yin-Yin / Idioma: cantonès i anglès amb subtítols en castellà / Durada: 52 min. Distribució: Celestial Pictures.

Hong Kong va omplir els seus cinemes de glamuroses actrius durant els anys 60 i 70. Aquest tercer documental de la sèrie Cinema Hong Kong és viatge sentimental cap als bons vells temps dels drames costumistes, les òperes Huangmei i les aventures èpiques. Aquí coneixerem les actrius de la productora més mítica de HK: la Shaw Brothers.

Dins la programació del  FESTIVAL NITS DE CINEMA ORIENTAL 2017

Retrospectiva Kung Fu Girls!  Ruta MARCO POLO

Dimecres 19 de juliol de 2017,  a les 16:00 h.

Biblioteca Joan Triadú  (Espai Josep Romeu)

ETIQUETES: Activitats, Festival Nits de cinema oriental de Vic, Projecció