BCQ, Baena i Casamor Arquitectes : projecte guanyador de la nova biblioteca de Vic

Avui dimecres 5 d’abril de 2017 s’ha donat a conèixer el guanyador del concurs de projectes per a la nova biblioteca de Vic :

“Arbres, llibres, boira i record”

BCQ, Baena i Casamor Arquitectes

La nova biblioteca de Vic, que encara no té nom, estarà ubicada al solar de l’antiga caserna de la Guàrdia Civil i tindrà una superfície de 4.000 m2. Serà un edifici obert al carrer amb un jardí davant la façana principal de l’edifici amb 9 arbres en record de les víctimes de l’atemptat. Es preveu l’inici de les obres a finals de l’any 2018.

A través del Twitter de l’Ajuntament de Vic hem pogut veure les primeres imatges del projecte guanyador, per així poder-nos fer una idea de com serà la nova biblioteca.

novabib2

Us recordem que a la pàgina web NOVA BIBLIOTECA DE VIC trobareu tota la informació sobre el procés de creació i construcció del nou edifici, així com l’enquesta de participació ciutadana sobre la nova biblioteca.

Com t’imagines la nova biblioteca?

Quin nom li posaries?

Des de l’Ajuntament es va engegar una campanya per conèixer l’opinió dels ciutadans respecte a la futura biblioteca, mitjançant una petita enquesta. Aquesta enquesta es pot omplir a través de les butlletes que trobareu a la Biblioteca Joan Triadú o des de la pàgina web :

Participant en aquesta enquesta, s’entrarà al sorteig de 10 lots de llibres valorats en 100€ cadascun.

Us convidem a omplir l’enquesta i a compartir les vostres idees per fer de la nova biblioteca un espai cultural de cohesió i de trobada, càlid, confortable i on tothom s’hi trobi bé.

(Imatges: Ajuntament de Vic ; www.novabibliotecavic.cat)

ETIQUETES: BCQ Baena i Casamor Arquitectes, Notícies, Nova Biblioteca de Vic