34a Setmana del Llibre en català 2016

34a Setmana del Llibre en Català
Barcelona, av. de la Catedral
Del 2 al 11 de setembre de 2016

Com l’any passat, l’esplanada davant la Catedral de Barcelona s’omple, durant la Setmana del Llibre en Català, amb un gran nombre d’expositors de segells editorials, llibreries i institucions culturals.

A més, complementant els stands dels expositors, durant aquests dies tenen lloc diferents activitats com ara presentacions de llibres, xerrades amb autors, debats, lectures, contes i recitals.

setmana2016Les biblioteques poden comprar llibres gràcies a l’aportació de la Generalitat de Catalunya, Diputació de Barcelona i les empreses col·laboradores.

I com que enguany ha estat el 20è Aniversari de la Biblioteca Joan Triadú, la Gerència de Serveis de Biblioteques de la Diputació de Barcelona ha atorgat una suma de diners per adquirir llibres que ampliaran el nostre fons documental amb les darreres novetats editorials publicades en català.

Imatges : www.lasetmana.cat

ETIQUETES: Lectura, Promoció de la lectura, Setmana del Llibre en Català