Projecció : “THE LAST PINOY ACTION KING” (Austràlia, Filipines, 2016)

La Biblioteca Joan Triadú i el Festival Nits de Cinema Oriental us convidem a la projecció del documental:

THE LAST PINOY ACTION KING

Austràlia, Filipines, 2016 / Direcció, guió i producció: Andrew Leavold i Daniel Palisa / Documental / Intervenen: Rudy Fernandez (material d’arxiu), Gina Alajar, Alvin Anson, Nora Aunor, Amy Austria / Idioma: anglès, tagàlog / Durada: 97 min / Distribució: Death Rides a Red Horse.

Rodolfo Valentino Rudy “Da Boy” Fernández, el seu nom complet, va ser el rei de les pel·lícules d’acció a Filipines durant la dècada dels 80 i principis dels 90.

Andrew Leavold, que va visitar personalment les Nits al 2013 amb The Search for Weng Weng, i Daniel Palisa tornen a endinsar-se en el cor i l’ànima del cinema filipí més genuí, teixint un tapís de fragments de pel·lícules, fotos inèdites, i material televisiu. El film és un retrat íntim però punyent, amb triomfs i tragèdies, d’una de les icones més estimades del cine filipí.

Biblioteca Joan Triadú. Espai Josep Romeu

Divendres, 15 de juliol, a les 18.00 h

ETIQUETES: Activitats, Cinefòrum, Festival Nits de cinema oriental de Vic, Projecció