Propostes per a la nova biblioteca de Vic

novabib2

Com t’imagines la nova biblioteca?

Quin nom li posaries?

Al voltant d’aquestes dues qüestions podeu començar a donar la vostra opinió sobre com us agradaria que fos la nova biblioteca de la ciutat.

Des de fa temps, el projecte d’una nova biblioteca a Vic ha despertat l’interès i la curiositat de la població, que espera amb il·lusió que aquest projecte es faci realitat.

És per això, que des de l’Ajuntament s’ha engegat una campanya per conèixer l’opinió dels ciutadans respecte a la futura biblioteca, mitjançant una petita enquesta. Aquesta enquesta es pot omplir a través de les butlletes que trobareu a la Biblioteca Joan Triadú o des de la pàgina web :

Participant en aquesta enquesta, s’entrarà al sorteig de 10 lots de llibres valorats en 100€ cadascun, que tindrà lloc durant la Diada de Sant Jordi 2017.

Us convidem a omplir l’enquesta i a compartir les vostres idees per fer de la nova biblioteca un espai cultural de cohesió i de trobada, càlid, confortable i on tothom s’hi trobi bé.

(Imatge: www.novabibliotecavic.cat)

ETIQUETES: Nova Biblioteca de Vic