33a Setmana del Llibre en català

33a Setmana del Llibre en Català
Barcelona, av. de la Catedral
Del 4 al 13 de setembre de 2015

Durant 10 dies l’esplanada de la Catedral esdevindrà la Ciutat de la Lectura, amb 127 expositors, que corresponen a segells editorials, llibreries i institucions culturals. També hi trobareu l’iQuiosc.cat, un espai de 100 m2 amb una mostra de més de 500 revistes editades en català.

Cada plaça comptarà amb un escenari, on tindran lloc diferents activitats com ara presentacions, debats, lectures, contacontes i recitals. També hi podeu trobar espais amables pensats per a poder descansar. Una sèrie de circuits de lectura orientaran al nostre visitant.

El dimarts 8 de setembre, en el marc de la Setmana del Llibre en Català, es celebra l’Any de les biblioteques en un acte organitzat pel Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya, la Gerència de Serveis de Biblioteques de la Diputació de Barcelona i La Setmana.

Més de 50 biblioteques de tot Catalunya participaran en un acte per celebrar l’Any de les Biblioteques, que recorda el centenari d’obertura de la primera biblioteca pública del nostre país. Aquest dia, les biblioteques podran comprar llibres per ampliar el seu fons documental, gràcies a la col·laboració de les administracions abans esmentades (Generalitat de Catalunya i Diputació de Barcelona) i de  les Empreses amigues: Fundació Antigues Caixes Catalanes i Grup BBVA, Moritz, Banc de Sabadell, Sundisa i Transloan Llibres.

En el cas de la Biblioteca Joan Triadú, la compra de llibres serà possible gràcies al Banc de Sabadell, a qui agraïm que vulgui col·laborar en un projecte que fa possible incrementar la col·lecció documental de la nostra biblioteca i poder oferir als nostres usuaris les darreres novetats editorials publicades en català.

ETIQUETES: Lectura, Promoció de la lectura, Setmana del Llibre en Català