“Cicle Poetes, també visc en els meus versos” de Pilar Cabot

Dimecres  25  de març  a  les  20:00 h
A la Biblioteca  Joan  Triadú  (Vic)

Tint Taradell Teatre presenta :
Cicle Poetes, també visc en els meus versos
                                                         De  Pilar Cabot
                                Amb textos d’ Antoine de Saint Exupéry

Recita: David Sala  i  Miquel Vilardell ;  nen:  Pau Puig

Música: Kítaro
Enregistraments sonors: Santi Serdà
So: Prada
Direcció, disseny de lllums i escenografia: David Sala

“Amb Visc en els meus versos… tornem a l’obra de Pilar Cabot, combinant-ho ara amb textos d’Antoine de Saint-Exupéry . Un nen reflexiona i dialoga sobre temes com les estrelles, l’amistat, les bones i males herbes, el poder, la vanitat, l’embriaguesa, l’obsessió dels adults per les xifres o les flors, i en un món presidit per un planeta propi.

Aquest univers aparentment ingenu té el seu complement en els versos de la Pilar, que parteixen i acaben en els topants d’un món també molt particular. Són mirades i universos semblants, en que hi podem trobar sensualitat, placidesa i lirisme, però  també ironia i subtil crítica a comportaments i sensacions negatives dels éssers humans. Dos mons literaris, senzills i rics en suggerències, que presentem conjuntats en aquest muntatge que esperem que us agradi.”

Tint  Taradell  Teatre

(Imatge: Tint Taradell Teatre)

ETIQUETES: Activitats, Espectacles, Pilar Cabot, Poesia