32a Setmana del Llibre en català

Barcelona, av. de la Catedral
Del 5 al 14 de setembre de 2014

cartellsetmana

Durant 10 dies l’esplanada de la Catedral esdevindrà la Ciutat de la Lectura, amb 105 expositors, que corresponen a 85 segells editorials, 17 llibreries, la Institució de les Lletres Catalanes i el Govern Andorrà. També hi trobareu l’iQuiosc.cat, un espai de 100 m2 amb una mostra de més de 300 revistes editades en català.

Cada plaça comptarà amb un escenari, on tindran lloc diferents activitats com ara presentacions, debats, lectures, contacontes i recitals. També hi podeu trobar espais amables pensats per a poder descansar. Una sèrie de circuits de lectura orientaran al nostre visitant.

A més, la Biblioteca Joan Triadú hi partipa en l’acte:

ramonerra3DE CAPÇALERA : la cita de les biblioteques catalanes amb els seus autors
30 autors, 30 biblioteques. Presentació del projecte que fa evident el vincle existent entre els escriptors catalans i les biblioteques públiques del país.

10 de setembre

18:15 h   Presentació del projecte a càrrec de Carme Fenoll (Servei de Biblioteques), Laura Borràs (Institució de les Lletres Catalanes) i Núria Balada (Institut Català de les Dones).
18:30 h   Converses amb els autors. Modera Eva Piquer, periodista cultural. El nostre autor de capçalera és RAMON ERRA i serà entrevistat a les 20:20 h.

ETIQUETES: Lectura, Promoció de la lectura, Setmana del Llibre en Català