Videojocs del mes de juliol

Aquí teniu la programació dels videojocs que estaran disponibles durant aquest mes de juliol, ben olímpic, a la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic.

Les sessions de joc (30 minuts) es poden reservar el mateix dia presencialment a partir de les 15:00 h. presentant el carnet de la Biblioteca.

• DILLUNS: FIFA 23

El simulador de futbol més conegut del mercat. Suposem que no cal que us diguem res més.

• DIMARTS: NBA 2K23

Juga a la lliga de bàsquet més espectacular del món. Posa’t a prova contra els millors jugadors, juga amb les estrelles actuals però també amb les més grans llegendes del bàsquet.

• DIMECRES: Olympic games Tokyo 2020

Ja tenim aquí els Jocs Olímpics! Tria entre 18 divertides proves esportives: des de tenis i futbol fins a 100 metres llisos, el bàsquet i la boxa. Sempre hi ha un rècord per batre i una puntuació per assolir. Anar a buscar l’or no ha estat mai tan divertit.

• DIJOUS: Steep

Recorre un món obert i enorme, on la neu dels Alps sempre és pols fresca i el descens mai acaba. La muntanya és teva i està esperant que l’exploris. Així que posa’t el vestit, ajusta les fixacions i… llença’t!

• DIVENDRES: Lonely mountains Downhill

Un viatge de descens amb bicicleta per paisatges muntanyosos inexplorats. Des del cim fins a la vall! Corre, salta i derrapa. Però sobretot, intenta no xocar perquè hauràs de tornar a començar.

Sala de videojocs Sala Infantil (de 6 a 12 anys):

• Flower (+ 6 anys)

A Flower pots controlar el vent mentre explores i recorres preciosos paisatges al teu ritme interactuant amb el teu entorn.

• Chuchel (+7 anys)

Les aventures de Chuchel tot intentant rescatar la deliciosa cirera que li han robat. Però no serà tan fàcil com ella creia!

• Windosill (+8 anys)

Benvinguts al món estrany de Windosill. Un joc surrealista de trencaclosques on res no és el que sembla.

ETIQUETES: FIFA 23, Lonely mountains: Downhill, NBA 2K23, Olympic games Tokyo 2020, Steep, Videojocs